.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني كارگر
مهندس شفقت، استاندار مازندران به مناسبت 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر پيامي صادر كرد.

مهندس شفقت، استاندار مازندران به مناسبت 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر پيامي صادر كرد.

به گزارش شمال نیوز، در اين پيام آمده است:كار و كارگر از آغازين لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گيري تمدن هاي بشري، ناشي و متاثر از تلاش هاي شگرف و فعاليت خستگي ناپذير انسانها، معني و مفهومي خاص پيدا كرده است.

بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور و يك تمدن در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ويژه‌‏اي در اين عرصه دارد.
فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده است.

در ادامه اين پيام تصريح شده است: نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

در حالي كه ايران عزيز به سرعت به سوي قله هاي شكوه، عزت و عظمت گام بر مي دارند، كارگران در سنگر كار و توليد، با صبر و ايثار و استقامت و اعتقادي راسخ، سرشار از عشق به ولايت در اين توفيق و شكوه تاريخي نقشي ارزنده ايفا مي كنند.

در پايان آمده است: اين جانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پرتلاش استان مازندران، اين روز خجسته را به يكايك آنان تبريك عرض نموده، توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.